Ytterligare en seeeen morgon

Jag måste vara sjuk, nu har jag sovit till runt 11 3 mornar på rad. Undra om jag inte är sjuk? Jag brukar aldrig kunna sova så länge. De vådar inte gott inför skolan inte. Men jag får öva till helgen, då måste jag ju upp. På lördag rider jag ju och på söndag e de kyrkan på morgonen. 
    
Aja idag får vi se vad som händer. Kanske att vi åker till IKEA annars blir de nog i morgon. Men en sak är säkert och det är att i morgon ska jag och mami på Hobbit på bio. Jag hoppas verkligen att jag får mitt nya lösen snart. Jag vill börja blogga på nya bloggen, NU. Jag är så galet taggad så jag vet inte vad.
    
Nu känns de som att detta ganska tråkiga inlägget ska publiceras.
Kolla in vilken snygging!! :D

Kommentarer
Alva - hästblogg säger:

Fin blogg! Gå gärna in på min blogg och önska en rubrik i mitt senaste inlägg! Det skulle göra mig superglad! Bloglovinbyte?

Hur mår du då? :) /Alva

2013-01-02 | 11:43:00
Bloggadress: http://alvac.webblogg.se
Alva - hästblogg säger:

Sv; Jag blev nummer 21! :D

2013-01-02 | 12:22:15
Bloggadress: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback