Allt faller på sin plats

Mina kompisar säger att blogg.se bloggar krånglar men jag kommer in på min, konstigt. Ni kommer in på min väl? Och allt ser väl normalt ut för er? Berätta gärna
   
Idag fick vi iaf rida för Johanna. Alla trodde att hon skulle va galet brun eftersom att hon har varit borta 3 månader men hon var inte jättebrun. Vilket är skönt för då slipper vi känna oss som blekfisar... Jag hade Carpen och jag tänkte skriva om ridpasset nu och lägga det tills när vi är borta på kalas därför tänker jag inte säga mer än att jag red honom. 
   
Men nu ska jag fixa mig lite och sen är det lunch och promenaddax för Gucci, jag bloggar mer senare.
 

Kommentarer
Jossan säger:

Jag har inte kommit in på din blogg sen i onsdags eller nåt tror jag. :(
Men nu kommer jag in igen! :D

Svar: Ojj då :/
Emma

2013-03-04 | 16:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback