Dagen

Fy vad jag e trött alltså. Nu har vi iaf gått en sväng med Gucci och kollat på melodifestivalen. Idag var det 2 värdiga och bra låtar som vann. Bara inte en riktig jävla slager eller Copacabanana vinner hela för då vill jag inte vara svensk längre. Från en grym Loreen och Euphoria till nån av dem flopparna. Nej inte skämma ut sitt egna land i sitt egna land. Flummig familj som vi har så blåste vi blåa ballonger, precis som där i Karlstad. Sen viftar vi och har hos i soffan, hoppas ingen granne ser oss hehe.
   
I morgon ska jag bara vara hemma och ta det lugnt och plugga. Sen ville min brorsa spela sims så vi får väl se hur de blir med den delen. Sovmorgon vill jag ha iaf det är en sak som är säker. Busa med Gucci lär vi också göra :)
    
Nu tänkte jag kolla lite bloggar oså innan jag stänger datorn och somnar för kvällen. Natti natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback