En rolig överraskning

Jag vaknade nyss men ville ligga och dra mig i 100 år bara för att det är lov går det ju inte. Sen när jag kommer upp ser jag att det ligger något på min skrivbordsstol men tror bara att det är kläder. Men det visade sig vara underkläder från Victorias secret så tack Mami :) Väldigt snygga om man får säga så själv.
    
Idag är planerna bara att chilla och ta det lugnt. Jag och min brorsa ska spela lite sims men jag har planerat och fixat inställt åt er så de blir nog super hoppas jag. 
   
I morgon är det träning för Johanna som gäller. Jag är taggad som 17 nu verkligen. Hoppas jag blir ännu friskare tills i morgon. Jag blir bättre och bättre för var dag som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback