Plugg och massa blandat

Jag har prov på onsdag så jag borde inte sitte och slöa vid datorn men det finns ingen som helst motivation till att plugga så då får de bli lite senare. Fast gör jag det nu behöver jag ju inte göra det senare så de skulle ju va smart. 
   
Jag har iaf kollat på alla serier som jag hade missat och jag har läst alla bloggar som jag brukar + många fler. Läste även att lilla Linus i PA skulle hjälpa sin mamma ta in hennes stora hästar så blev en busig och han fick en spark i huvudet. Inte kul de inte. Det slutade i en operation och det om något är så inte roligt.
   
Sverige tog ju även ett VM-guld idag så de va ju bra :) Men i vasaloppet vann en norsk "herrklassen" och en norsk "damklassen" så de va ju mindre kul eftersom att det är ett svenskt lopp ;)
Ne om man skulle ta och börja plugga lite kanske... Det roligaste att göra på ett lov men det ska ju göras om man ska ha betyg. Sen är det ju 3,5 veckor kvar till påsklov så de e bara att hålla ut med skolan ett litet tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback