Solig dag

I morse gick jag ju med Gucci och att gå ute i friska luften när man är trött efter natten. Det var så skönt när man kom in och var mer vaken. Gå ut trött, komma in piggare de e skönt. På lunchen tog vi en sväng bort till skolan och det var väldigt varmt och skönt när solen lös på oss. Nu känner man att våren börjar komma och det börjar bli varmare.
  
Nu kollar jag iaf på gladiatorerna samtidigt som jag spelar candycrusch. I morgon är det skola igen, inte kul. Det är så skönt och man blir bortskämd med lov. Jag vill ha en vardag och något att gå upp till men gärna just inte skolan. Sen att sova tills man vaknar utan alarm eller så är ju underbart skönt.
   
Vad tycker ni om låtarna jag la upp i inlägget innan? Nästa lördag är det final så de ska bli mysigt att titta på den med familjen. Hoppas bara rätt låtar vinner och inte Copacabanana eller en riktigt jävla slager. Men det finns mycket bättre låtar än dem så jag håller tummarna för Yohio eller nån bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback