Underbara fredag

Okej denna dag har varit rolig. Började med att jag hittad en present från Victorias secret från en av mammas jobbarkompisar. Sen spelade jag och Erik sims på våran familj och de va kul. Sen fixade jag lite på datorn och såg ett mejl. Det var från sebos.se, dem gillade mitt inlägg som jag skrivit om deras ridbyxor så de va roligt. Sen kom Gucci och vi åt en mumsig fredagsmiddag och nyss en film. Mysig och skön fredag med andra ord.
  
Morgondagens planer är rida för Johanna på förmiddagen sen hem duscha och fixa till sig lite för att sen åka på kalas hos min lilla kusin som fyller 3 år. De ska bli kuligt de med :)
Nu ska jag väl kolla lite bloggar oså innan jag stänger datorn och ställer larmet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback