Undra vart rubriken sprang?

Gucci är verkligen superbusig. Om man springer lite så kommer hon i full fart och hon tror att hon låter farlig och läskig för hon typ morrar/skäller men hon tycker att det är galet kul. Hon har en filt som hon älskar att busa med. Där ser man att en äldre hund fortfarande gillar att busa och ha kul. Längtar till sommaren för då kan man ju kasta boll oså ute, det gillar hon också.
    
Jag har pluggat men hittar inte riktigt rätta andan för de känns som att jag kan de mesta. Men tänk så gör jag inte de. Därför får jag plugga lite till så att jag verkligen kan det. Detta provet ska gå bra och så är det bara. Efter plugget som jag faktiskt tänker ta och göra typ nu så ska jag fota lite. De är jag värd efter att ha pluggat. Sen vill jag försöka hitta någon som vill fota/filma på lördag. Är du frivillig så får du gärna ta kontakt med mig :)
   
Om jag är smart så pluggar ju nu lite innan middagen och fotar sen efter. Troligtvis kan jag bjuda på någon bild redan ikväll men resten tänker jag spara och ha så jag kan bjuda på någon ny bild andra inlägg. Bild i repris för många gånger är ju inte jätteroligt. Om mindre än 2 veckor äger mitt första modelljobb rum kom jag precis på. Woop woop. Om ni vill gästblogga eller något den dagen mejla [email protected]
Tagga som tusan 109 dagar kvar sen är jag med mina bruds på G R Ä L L S T A ! ! :D

Kommentarer
Lydia säger:

Fin blogg! Kika gärna in på min :)

2013-03-04 | 19:39:31
Bloggadress: http://teeamjump.blogg.se
Anonym säger:

Vad är det för modelljobb

2013-03-06 | 20:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback