Shopping :)

Bikini undeldel x  - 10 kr styck, H&M
Regnjacka - 199 kr, intersport
Regnbyxor . 399 kr, intersport
 
 
De va de som följde med hem idag. Men jag har hittat en sjukt fint blus på New Yorker men bussen sklle precis komma så jag skulle inte hinna prova den... Men jag ska åka ner nån dag och testa + köpa den. Sjuukt fin, verkligen! Och den va på REA, awesome :)
   
Men nu ska jag faktiskt va social med min familj och Gucci. Jag skriver kaaanske mer ikväll, får se ;) Men det tror jag. För jag ska ju kora vinnaren av tävlingen :) Men ni kan fortfarande vara med: http://emmascrazylife.blogg.se/2012/july/mini-tavling.html. Vinnaren kommer upp i morgon då man ska ha till 00.00 på sig . Jag har inte glömt av de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback